Serwis Wolters Kluwer Polska SA -  Pomoc Techniczna
Obserwuj

LEX - Zadaj pytanie do Redakcji.

 Problem z zadawaniem pytań „Zadaj pytanie redakcji” w programach LEX

Publikacje LEX posiadają możliwość zadania pytania redakcji. W tym celu należy z poziomu interesującego nas artykułu kliknąć w ikonkę koperty w menu podręcznym lub po uruchomieniu programu kliknąć na ikonę koperty ze znakiem zapytania.

Brak wyżej wspomnianego przycisku świadczy o tym, że użytkownik korzysta z programu w wersji SILVER, nieumożliwiającej z definicji zadawania pytań. Jeśli mimo wciskania przycisku nie pojawia się nowe okno, oznacza to, że w przeglądarce, na której działa użytkownik, została wyłączona opcja wyskakujących okienek. W celu ich odblokowania konieczna jest zmiana ustawienia w opcjach przeglądarki.

Po wpisaniu treści pytania, które ma zostać skierowane do redakcji, treść zostanie porównana z istniejącą bazą pytań i odpowiedzi. Użytkownik dzięki tej funkcjonalności ma możliwość sprawdzenia, czy redakcja nie odpowiedziała na pytanie innego użytkownika o tej samej lub podobnej tematyce.

Jeśli żadna z odpowiedzi zgromadzonych w bazie pytań i odpowiedzi nie jest satysfakcjonująca, użytkownik ma możliwość przesłania pytania do redakcji. W tym celu należy przewinąć listę na sam dół i kliknąć opcję „Zadaj pytanie”. Zadane pytanie będzie prezentowane w zakładce „Nowe”.

Zostanie również wysłany mail z potwierdzeniem zadania pytania oraz z linkiem do zadanego pytania. W chwili udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie przez redakcję zostanie przesłany kolejny mail z informacją. W zakładce „Z odpowiedzią” będą prezentowane pytania, na które została już udzielona odpowiedź.

 

Czy ten artykuł był pomocny?
Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0