Serwis Wolters Kluwer Polska SA -  Pomoc Techniczna
Obserwuj

LEX DVD - Terminalny błąd komunikacji z Serwisem Logowania.

Podczas próby uruchomienia programu z serii Lex lub ABC, zabezpieczonego Serwisem Logowania, pojawia się poniższy komunikat:

 

 Komunikat może pojawić się w następujących przypadkach: 

  1. Brak połączenia sieciowego:

Komputer, na którym uruchamiany jest program, nie posiada aktywnego połączenia z internetem, a uprawnienia nie zostały pobrane przez użytkownika przed utratą połączenia.

Rozwiązanie:
W tej sytuacji należy nawiązać połączenie z siecią i z zakładki Opcje > Pobierz uprawnienia na ten komputer pobrać uprawnienia przed planowanym kolejnym rozłączeniem się z siecią.

 

  1. Błędna data, godzina i strefa czasowa:

Komputer, na którym uruchamiany jest program, została zmieniona data, godzina lub strefa czasowa na fałszywą.

Rozwiązanie:
W tej sytuacji należy poprawić datę, godzinę lub strefę czasową na faktyczną.

 

  1. Antywirus, Firewall lub Serwer Proxy:

Antywirus, Firewall lub Serwer Proxy blokuje dostęp programu do serwera Serwisu Logowania

Rozwiązanie:

W tej sytuacji należy skontaktować się z administratorem sieci w celu diagnozy, w jaki sposób program, firewall lub serwer proxy blokuje dostęp. Sugerowany kontakt z pomocą techniczną.

 

  1. Ograniczona sieć:

Dostawca usługi (internetu) blokuje dostęp do serwera Serwisu Logowania

Rozwiązanie:
W tej sytuacji należy skontaktować się z Pomocą Techniczną w celu diagnozy problemów z połączeniem.

Czy ten artykuł był pomocny?
Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0