Serwis Wolters Kluwer Polska SA -  Pomoc Techniczna
Obserwuj

ABC DVD - Brak wolnych dostępów.

 Nastąpiła zmiana licencji, przeprowadź aktualizację. brak wolnych dostępów.

Przy próbie uruchomienia programu z serii Lex lub ABC, zabezpieczonego Serwisem Logowania, lub przy próbie zalogowania się na stronie serwisu logowania występuje komunikat:

Komunikat może pojawić się z trzech powodów:

1.Zajęta licencja przez innego użytkownika:

 -Licencja, która jest uruchamiana, jest już uruchomiona na innym komputerze

Rozwiązanie:

W tej sytuacji należy zwolnić dostęp na innym komputerze poprzez wyłączenie (wylogowanie) programu.

 

2.Niepoprawne zamknięcie programu:

(dotyczy tylko wersji on-line)

Użytkownik korzystający z programu z serii Lex lub ABC w wersji on-line zamknął program w nieodpowiedni sposób – nie wylogował się z licencji.Po kliknięciu w ikonę pojawi się ekran potwierdzający wybór, na którym należy wybrać opcję „Tak”.

 Rozwiązanie:

W tej sytuacji należy zwolnić dostęp poprzez przycisk znajdujący się obok logotypu programu. Aby zwolnić sesję zdalnie, należy zalogować się na stronie www.logowanie.lex.pl. Do logowania należy użyć danych wykorzystywanych w programie (e-mail , hasło).Następnie należy kliknąć na ikonę w prawym dolnym rogu logotypu.

Po kliknięciu w ikonę pojawi się ekran potwierdzający wybór, na którym należy wybrać opcję „Tak”.

3.Niskie uprawnienia:

(dotyczy tylko wersji DVD)

Użytkownik, który uruchamia program, nie posiada praw do edycji klucza w Rejestrze Systemu Windows lub plików programu

Rozwiązanie:

W tej sytuacji należy skontaktować się z administratorem sieci w celu zwiększenia uprawnień do Rejestru Systemu Windows oraz plików programu. Zalecany kontakt z Pomocą Techniczną.

Czy ten artykuł był pomocny?
Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0