Serwis Wolters Kluwer Polska SA -  Pomoc Techniczna
Obserwuj

Progman Pomoc techniczna - Brak/Uszkodzone biblioteki UDF

Brak bibliotek UDF

Przyczyną braku lub uszkodzenia bibliotek UDF może być fakt, że Serwer Firebird zainstalowany na komputerze nie pochodzi ze strony www.progman.com.pl .

Rozwiązanie nr 1

Należy dograć biblioteki UDF, które można pobrać z lokalizacji:

http://serwis.wolterskluwer.pl/hc/pl/articles/201652712-Progman-Pomoc-techniczna-PLIKI-DO-POBRANIA

Są to biblioteki wymagane do poprawnego działania programów kadrowo-płacowych oraz finansowo-księgowych. Pliki są spakowane w formacie ZIP. Należy je rozpakować do lokalizacji C:\Program Files\Firebird\Firebird_X_X\UDF.

Rozwiązanie nr 2:

Należy:

- odinstalować serwer Firebird,

- ściągnąć serwer Firebird ze strony http://serwis.wolterskluwer.pl/hc/pl/articles/201652712-Progman-Pomoc-techniczna-PLIKI-DO-POBRANIA,

- zainstalować serwer Firebird.

Czy ten artykuł był pomocny?
Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0