Serwis Wolters Kluwer Polska SA -  Pomoc Techniczna
Obserwuj

Progman Pomoc techniczna - Zły format daty i brak polskich znaków (Świadectwa - błąd 80020101)

Zły format daty i brak polskich znaków (Świadectwa - błąd 80020101)

W związku z problemem dotyczącym wyświetlania polskich znaków, daty, innych znaków w systemach desktopowym oraz na wydrukach z tych systemów (przy zainstalowanym na komputerze systemie operacyjnym Windows 7) należy wykonać następujące czynności:

  • Należy przejść do Panelu sterowania, wybrać opcję Zegar, język i region

  • Następnie z pozycji Region i język należy wybrać Zmień format daty, godziny lub liczb 

  • W okienku Region i język, w zakładce Formaty należy wybrać opcję Ustawienia dodatkowe... 

  • W oknie Dostosowywanie formatu w zakładce Liczby (1) należy kliknąć w przycisk Resetuj(2)
  • Czynność resetowania ustawień należy powtórzyć na każdej zakładce (Waluta, Godzina, Data) 

Wprowadzone zmiany należy zastosować (przycisk OK).

Po wykonaniu tych czynności system powinien poprawnie wyświetlać czcionki, format daty i system walutowy.

 

 

 

 

 

 

Czy ten artykuł był pomocny?
Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0