Serwis Wolters Kluwer Polska SA -  Pomoc Techniczna
Obserwuj

Kleos - Problem z odnowieniem zaufanego certyfikatu

Kleos - Problem z odnowieniem zaufanego certyfikatu

 

Szanowni Państwo,

Podczas aktualizacji programu Kleos do wersji 4.4 na komputerach z systemem operacyjnym Windows 8, 8.1 oraz 10, możliwe jest pojawienie się problemu z odnowieniem zaufanego certyfikatu dla naszej aplikacji.

W razie napotkania problemu, proszę wykonać następujące czynności:

1.Po uruchomieniu Kleosa, rozpocznie się automatyczne pobieranie nowej wersji programu

2.Aktualizacja może wyświetlić następujący komunikat:

3. Po jego wystąpieniu proszę wybrać przycisk „Więcej informacji”

4.Windows wyświetli dodatkowy przycisk „Uruchom mimo to”

5.Wybieramy przycisk „Uruchom mimo to”, po czym rozpocznie się aktualizacja programu Kleos

Przeprowadzanie w/w procedury aktualizacji, rozwiąże problem z zaufanym certyfikatem dla Kleosa 4.4 w przypadku aktualizacji kolejnych wersji aplikacji.

 

Czy ten artykuł był pomocny?
Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0