Serwis Wolters Kluwer Polska SA -  Pomoc Techniczna
Obserwuj

Zginął mi mój LEX / Bez zapowiedzi zmienili mi Państwo produkt …

Zmiana interfejsu produktów z linii LEX była zapowiadana wszystkim użytkownikom od co najmniej 3 miesięcy. Być może Państwa firewall blokował dostarczenie informacji.

Należy sprawdzić czy w Serwisie Logowania, w zakładce „Moje produkty”, mają Państwo widoczny przycisk z dużym napisem LEX. Po kliknięciu w napis LEX przejdą Państwo do swego produktu na nowej platformie.

Z materiałami szkoleniowymi z nowej platformy LEX można zapoznać się pod linkiem

http://serwis.wolterskluwer.pl/hc/pl

 

Gdyby była potrzebna pomoc, zapraszamy do kontaktu z nami.

Czy ten artykuł był pomocny?
Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0