Serwis Wolters Kluwer Polska SA -  Pomoc Techniczna
Obserwuj

Czy dokonując zmiany adresu do wysyłki e-faktur zmieni się adres do logowania?

Jeżeli chcą Państwo zmienić adres mailowy do przesyłania faktur elektronicznych należy wypełnić formularz online i zaakceptować regulamin przesyłania lub udostępniania faktur elektronicznych. W formularzu w polu e-faktura proszę zaznaczyć opcję "zmiana adresu e-mail do wysyłki e-faktury"

Zmiana naniesiona przez Dział Obsługi Klienta będzie dotyczyła tylko adresu mailowego, na który jest wysyłana faktura drogą mailową. 

Po otrzymaniu informacji, że adres odbiorcy e-faktur został zmieniony należy samemu z poziomu administracji dokonać aktualizacji dostępów do e-Portalu. Zmiana adresu dokonana przez Dział Obsługi Klienta nie wpływa na dostęp do e-Portalu – zarówno nowe osoby jak i korzystające do tej pory z e-Portalu będą miały do niego dostęp. 

Instrukcja jak dodawać lub usuwać użytkowników z licencji jest dostępna pod linkiem:

http://serwis.wolterskluwer.pl/hc/pl/articles/204331812-Usuwanie-u%C5%BCytkownik%C3%B3w

 

Czy ten artykuł był pomocny?
Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0