Serwis Wolters Kluwer Polska SA -  Pomoc Techniczna
Obserwuj

Czy każdy użytkownik posiadający dostęp do e-Portalu może zmienić moje dane?

Państwo wysyłając oświadczenie o wyrażeniu zgody na stosowanie faktur elektronicznych wskazują adres (osobę), która otrzyma dostęp do e-Portalu i administrowania nim. Otrzymują Państwo dostęp do zarządzania licencją eFaktura, więc osoby które zostają dodane mają możliwość podglądu i pobrania danych tam zmieszczonych oraz możliwość złożenia wniosku o ich zmianę.

Oczywiście ostatnia opcja pozostawia ślad w systemie – na stronie po zmianie pojawia się informacja kto i kiedy wniosek przesłał

W zakładce „Dane klienta” po złożeniu wniosku pojawią się następujące dane:

Osoba zgłaszająca ostatnią zmianę:

Adres email osoby zgłaszającej:

Data zgłoszenia zmiany:

 

Czy ten artykuł był pomocny?
Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0