Serwis Wolters Kluwer Polska SA -  Pomoc Techniczna
Obserwuj

Kancelaria Notarialna - Problem z aktualizacją "nie posiadasz praw do tej wersji"

Jeśli podczas próby rozpoczęcia aktualizacji Kancelarii Notarialnej pojawi się ten komunikat, a abonament został przedłużony:

Oznacza to że nie został podmieniony plik licencyjny def.ini i na obecnym wygasł już abonament który uniemożliwia zaktualizowanie Kancelarii Notarialnej do nowszej wersji.

Informacja jak odnaleźć i jak podmienić plik licencyjny, znajduje się w instrukcji pod linkiem:

http://serwis.wolterskluwer.pl/hc/pl/articles/208316425-Kancelaria-Notarialna-Podmiana-pliku-licencyjnego-def-ini

Czy plik obecnie wgrany do katalogu programu jest aktualny, można zweryfikować klikając w głównym oknie Kancelarii Notarialnej na  Pomoc > O programie

Pojawi się nam okienko w którym możemy odczytać datę abonamentu. Jeśli informacja jest zaznaczona na czerwono, oznacza to że abonament wygasł na tym pliku def.ini który jest obecnie w katalogu Kancelarii. Jeśli plik def.ini jest aktualny, abonament będzie napisany jasną czcionką. Poniżej przykład Kancelarii Notarialnej w której jest nieaktualny plik licencyjny:

Jeśli jednak abonament nie został przedłużony na program Kancelaria Notarialna, a chcieliby Państwo mieć możliwość wgrywania kolejnych aktualizacji. To w takim przypadku należy skontaktować się ze swoim opiekunem handlowym w celu jego wykupienia.

Czy ten artykuł był pomocny?
Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0